PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

1st Ramuan Berbuka : Ice Mocha & Nasi Goreng Ikan Bilis

Ice Mocha Blende...memang minuman terbaik lar bagi aku sekarang ni...die punya ais yang sejuk,campir plak krimnya yang manis dan sedap giler tu memang buat aku cair beb...bukan awek cun je yang buat aku cair tapi ais mocha nipun baut aku cair...memang minuman terbaik untuk berbuka puasa untuk ramadhan pertama

Nasi goreng ikan bilis memang masyuk beb...aku memang beli selalu makanan ni kalau aku singgah kat kedai mamak...tapi pendapat aku kalau nasi goreng ikan bilis kat kedai biase tak best mane lar...kalau kat kedai mamak,memang rock beb...nasi goreng ikan bilis ni die punya aura hanya terletak kat ikan bilis je...kalau xder ikan bilis memang konfem aku tak beli...ape kate korang semua try dengan makanan ni semasa berbuka...weh layan habis wei...

P/S : Sebenarnya banyak lagi ramuan berbuka yang best2 dan masyuk2 yang aku nak tunjukkan kat korang..cume aku kena ceriter satu2 je la dulu...


Hah ? Habis dah bace artikel ni ? Komen ler sikit...Ok, sekian terima kasih

Cetak Artikel Ini

1 Respons:

  cheryna zamrinor

August 26, 2009 at 10:41 PM

nampak dan rase sedap...kat mane bli ice blended mocha tuh?